fredag 3 juli 2009

Breaking Bad ♥


Breaking Bad är en serie som man inte kan sluta kolla på. Jag är helt galen i den!! Om man börjar kolla på en del så kan man inte sluta! Jag har suttit och kollat på alla 7delar idag som vi har hemma och jag kan inte vänta till vi får dom andra delarna... Hur ska jag kunna klara av att vänta, Jag vill ju kolla på alla avsnitt NU och inte om ett tag... Jag rekommendera verkligen denna filmen det får betyget: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ utav 5.

Filmen handlar om den där gamlingen på bilderna (Walter). Walter är en kemi lärare på en skola som har fått lungcancer och behöver pengar för sina behandlingar och vill inte ta pengar ifrån familjen för att han vill inte att dom ska h ekonomiska problem efter hanns död. Han ljuger då om att han kan betala allt med hanns pensions pengar men egentligen så börjar han att tillverk meth (knark) med hanns gamla elever (killen med gul tröja, och 500ml glas skålen) som är en langare....



See yah ♥

//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar