fredag 3 juli 2009

Tropisk åska

Hallu!

Nu känner jag att jag jätte dålig på att lägga in inlägg men om man inte har tid så har man ju inte.. Men iallafall så har vi nu målat klart det nya tv rummet som var ett kök innan och det blev verkligen jätte bra med den färgen jag pekade ut :D och om ni vill se hur det blev så får ni gå in på http://www.hemmet13.blogspot.com/ .


Här i Jönköping har vädret varit både bra och dåligt, ett tag så är det soligt och hur varmt som hällts och i nästa sekund börjar det regna, blixtra och åska. Själv så älskar man ju åska för att det är härligt och fint! Nu tänker säkert vissa hur kan hon det, det ä ju läskigt och hemskt. Jag började gilla åska när jag var i Thailand för dom hade tropisk åska, det är när det blixtrat i molnen och lyser upp hela himmelen. Det är en av alla saker man måste se någon gång i sitt liv!!

See yah♥
//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar