tisdag 23 juni 2009

Bad väder

Idag har det varit grymt härligt väder :) perfeckta bad vädret är det :D...
Så jag o Moa bestämde oss för att åka och bada i silvik och när vi var på väg så kom vi på att Ylva kanske ville med och det ville hon ju , kul kul!

När vi till silvik så la vi oss på en klippa och åt god frukt som jag hadde tagit med mig och sen gick vi ner för att bada.. Jag stod ju och klagade på att vattnet var kallt hur länge som hällst och helt plötsligt kom en kille på 6år tror jag och frågade mig om jag ville bli blöt och jag sa ju NEJ och ba okej. Han börjar gå mot mig och börja kasta vatten på mig och jag typ börja springa in mot land och skrike sluta men det gör han inte -.-

Sen när han äntligen har slutat går jag tillbaka till ylva och moa och dår börjar tre andra barn på ca10 år att kasta lite på ylva och hon bara kollar på dom och när dom vänder sig om skvätter hon tillbaka på dom och dom trodde ju så klart att det var jag och börja skvätta för fult på mig -.- Varför ska barn vara så jobbiga och sen så fattar dom tydligen inte vad sluta betyder man aja :)
Men till slut doppade jag mig och det nog ca 10 minuter eller mer för ylva och moa att få mig att doppa sig :P

ha det gött♥

//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar