måndag 22 juni 2009

trötish

ush vad trött man kan vara da. Blev väckt av att mamma ringde mig och sa att hon var på vårdcentralen för sin kind och att jag var tvungen att lämmna Oliver på dagis. Fick värkligen kämpa för att orka gå upp. Sen när jag hade varit och lämmnat han gick jag och tog en pigelin från frysen och sen gick jag o la mig igen och somnade om. Sen efter 40min så ringer mamma och fråga hur många kuddar vi har i soffan, japp då var man tvungen att kämpa sig upp ur sängen igen för att räkna dom så att hon kunde köpa nytt överdrag till dem. Sen så la jag mig i soffan för att sova igen, jag lyckades att somna om igen men 15min senare får man ett sms från Moa och då kände jag att det inte ens var värt att ens försöka att somna om en trdeje gång..

Hepp nu får jag nog gå och äta frukost och sen vänta på att mamma ska komma hem från vårdcenntralen så avv man kan åka till backaplan och kolla på systemkameror :)
ha det gött ♥

//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar