måndag 1 juni 2009

"Gräsklippare"

Idag började dagen med att man började blöda näsblod så fort man hade gått upp från sängen, börjar bli en liten vana nu... Drog till skolan gick på lektionerna och lärde mig inte något nytt. Efter skolan drog jag hem hämta pengar drog till skolan igen mötte Sara och Tugce. Vi åkte till backa plan för att köpa shorts blev ett par svara och ett par vita för mig (kommer upp bilder senare)och för Sara blev det ett par gula och ett par råsa/lila och Tugce bytte bara sina gladiator skor till en storlek mindre. Sen så fick man gratis popcorn med och vi tog varsin strut och kasta dem lite överallt för dom var riktigt äkliga.

På vägen hem kom jag på att mamma fyller år på torsdag den 4Juni så jag fick vända och åka till stan. I 4 hela timmar letade jag efter en present och till slut så hittade jag ett jätte fint halsband som kostade 900 men det var 70%rea på den så jag köpte den :D. Hoppas att hon kommer gilla den, jag gör det iallafall :)

Här är halsbandet mamma ska få:)

___________________________________




var bara tvungen att pröva den ;)

Den satt ganska tajt så jag ska se om jag kan fixa så att den blir lite större :)

//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar