söndag 31 maj 2009

sammanträffande :-O :-)



Denna helgen är helt oförglömmlig allt som man var med om hahahahaha.
Det var ju rock konser i växjö så vi drog dit och så blev e lite festande :).

Vi kkollade inte på konseren utan hade ist grillfest och invigde den nya altanen haha skoj hade vi iallafall. Vid ca 22.30 drog vi till Museiparken (stan) för att kolla på utomhus bio... på vägen dit så var jag o janne pantautumater hahahaha

-"brrrrt brrrt"
-"Du spotta mig i örat"
hahahahahahahahahahaha bara jag janne och stina som fattar ;)

Men aja vi kollade iaf på filmen mamma mia vi kollade i typ 20min sen så orkade vi inte sp vi gig ner på långgatan och hade hur ROLIGT som hällst!!! :D

Hihihi både jag och gabbe har en sån gubbe som e på bilden. Vi tog 2st som vi hitta och kände oss helt unika som hade hittat två självlysande gubbar och var säkert dom ända i hela sverige som hade sånna, men så ser vi att det står en hemsida där bak på den så vi går in på den och kollar lite och efter det kände vi oss inte unika längre eftrer som att man fick ta dom och att det finns ca 100 till som har sånna... hahahaha :)

mjoo nu har ni bara fått höra en del av allt som har hänt....


//Marie Eliasson

1 kommentar:

  1. Så nu har du en gubbe (me tillbehör ;) i fönstret????? hahahhaha!! Ja denna kväll, jisses!!

    /stina

    SvaraRadera