måndag 18 maj 2009

Ny igen... och igen



jaopp nu har man tagit bort den gammla bloggen och gjort en ny ist för att man inte kan sova fast än man är jävligt tröt... Borde nog lägga mig nu för imon ska man till växjö kl 9 för att hjälpa till att bygga en altan suck , aja det e iaf roligt att åka till staden man älskar!!! Detta har också varit en vanlig dag precis som alla andra börjar med att man går upp kl 7 bara för att gå till skolan och lära sig en massa saker som man förmodligen inte kommer till att ha någon nytta av sen när man är vuxen som tillexempel historia om hur kristendommen blev till till m.m . Men sen så drog jag till Centralstationen bara för att ta buss 777 som går till jönköping för jag skulle till pappa och nu är jag äntligen här! Äntligen så har sommaren kommit :-D eller mer rättarsagt våren. Nu är det bara några veckor kvar tills det är sommlov, längtar som bara den för då slipper man alla jobbiga lärare som bara älskar att ge tusentals med läxor till alla elver och sen sätta IG eller G och någon gång då då blir det ett VG för vissa... ooo nu vill man ju köra go-kart med nu när man tänker på sommarlov!!!! Blir tårögd nu när jag bara tänker på karting. Skanar verkligen körningen extremt mycket det är verkligen obeskrivligt hur stor saknaden är efter att få köra!! kan ju även säga att jag är sur på mamma för att jag fick reda på att hon har försökt få mig att sluta i ca 2 år o nu har hon lyckats med det på grund av vissa skäl och nu tror hon även att hon kan hindra mig för att åka på tävlingar för att kolla på när dom andra kör och för att träffa allt under bart folk där... men aja kan ju låta henne försöka med det men hon kommer inte till att lyckas! LEVER JU FÖR KARTING!!!
Känns nu som att jag har skrivit en massa onödiga saker just nu men men strunts samma. ha det gött du som läste /marie eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar