fredag 29 maj 2009

Barndomsvän



Första gången vi träffades var på dagiset när vi var ca 2 år (1996).
Om man tänker tillbaka på tiden vi hade tillsammans, så var den underbar. Alla minnen jag fick uppleva med dig, ändasen 2års åldern tills nu. Det var dig jag upplevde mest med.

Nu när jag tänker tillbaka på allt vi var med om så var det en jävla massa :D. Ibland så hände det att vi bråkade åt världen löjligaste och mest onödigaste saker. Vi gjorde nästan allt tillsammans. Gu vad jag saknar den tiden allt var så perfekt då!

Du är en barndomsvän som betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid till att göra!! Glömmer aldrig den gången när din syster var barnvakt åt oss och vi kollade på filmen DET, hahaha glömmer aldrig den kvällen!!

Och nu någongång i början av juni ska vi båda få en kusin tillsammans och du är nog den bästa barndomsvännen man skulle kunna dela en kusin med.Varför gick barndomen så snabbt ?Jag saknar det mest utav allt! Du är och förblir min barndomsvän Kristian Klettner!

//Marie Eliasson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar