måndag 18 maj 2009

fredag 1/5

Nu är man i växjö för att hjälpa till med altanen med det blev att sitta vid datorn och dråga låten Tears don't fall... älskar verkligen låten!!!! Kan ju med passa på att säga att ag har gjort sönder min data genom att tappa den igolvet 2ggr typiskt mig ;) ajaj men nu är den iaf på lagning och hoppas på att få tillbaka den så fort som möjligt! Ajuste nu när jag nämde att jag gjort sönder datorn kan jag ju även säga att jag har gjort sönder min kamera med, det hände samma vecka som datorn hamndade i golvet... kan ju säga att pappa inte blev så glad när han fick veta om datortn har ju bara haft den i ca 5månader och mamma blev inte så glad när hon fickreda på att kameran gick sönder har bara haft den i 9månader tror jag, suck jag lyckas tydligen med allt .. a orkar inte sitta vid datorn längre så nu sticker jag ut!Ha en bra kväll allihopa vad än ni sysslar med! ;)






//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar