söndag 24 maj 2009

Pannie <3 Märii


Bjuder på bilden ;-)

Skulle gjort detta för länge sen men bättre sent än aldrig ;-D

Gumman du ska veta att det inte finns några ord som berätta för dig hur mycket du betyder för mig <3 .Du ska veta att jag är så tacksam för alla stunder med dig .aldeless nyss jag och tänkte tillbaks till i sommraen 2005 och guud alla minnen med dig.Du gjort mitt liv näst intill perfect.För alla minnen med dig skulle jag offra nästan allt jag har .För helt seriöst du är den enda som jag vet förstår migsom acsepterar mig för den jag är .Alla borde veta att de inte bara är utsidan på dig som är perfect attdu har den finaste personligheten på denna jord.Du är den snällsaste och mest omtenksamma personen jag känner .Annie bara ord kan inte beskriva min kärlekt till dig , inget i hela världen kan visa det .Älskar dej inifrån och ut du är de bästa som någonsin har hänt mej och det vet ja , ja hade inte varit samma person utan dej ,du är den härligaste personen som ja känner me bäst humor och du har liksom allt !älskar dig så otroligt mycket .Tack tack så jäävla mycket för att du är som du är .Våra minnen är oslagbara!

Tack för överaskningsfesten du gjorde för mig när jag fyllde år :D<3


//Marie Eliasson

1 kommentar:

  1. Märiiiiii du är en ängel jag älskar dig otroligt mkt. och nu gråter jag av den underbara texten<3333333333 Missu Go-kart girl<33 gsp forlife(L)

    SvaraRadera