söndag 24 maj 2009

11-14 September GSP <33



AJ AJ AJ ligger i sängen för att jag har ont i höften och om jag går eller står så gör det bara ont så det ända jag kan göra är att vila. Har även ont i magen har haft det i 2dagar nu och jag har klnapt kunnat äta något så jag har gått ner ca 6-7kilo. Ush vill ite ligga här längre vill ut vill inte sitta inne när det är helg.

Nu är det en go-kart tävling i Malmö och den vill jag köra men det kan jag ju inte för jag har tydligen slutat med karting :'(
Saknar kartingen, en jävla massa minnen. Det finns något inom mig som aldrig någonsin försvinner. En obeskrivlig känsla. Saknar livet så som det var förr men jag börjar tätt förstå. Det kommer aldrig bli så igen, man måste glömma det som var. Men fuck it, hur ska jag nånsin kunna glömma kartingen för jag lever verkligen för det. Alla dessa underbara minnen vill man inte glömma fäller en tår och vill tillbaks.



11-14September GSP <33
//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar