tisdag 26 maj 2009

"Nyvaken"







Blev väckt kl 7 av mamma när jag skulle upp kl 8 glömde säga till henne det igår..
Ska gå om 20 min och jag ligger fortfarande kvar i sängen och orkar inte gå upp men har lovat Annie att träffa henne kl 9 på backaplan för vi ska till Skatås och orientera är inte så jätte pigg på att göra det när man tänker på vad som hände förra gången vi var där. Kan ju skriva lite kort om det, vi skulle gå över ett ställe där det fanns litelera men det så ut som att bara vara ca 10cm djupt. Jag tog sats för att hoppa över men kom inte över till andra sidan och sjönk ner i leran och det var mer än 10cm djup det var typ 70cm djup -.- .... OJ, måste någ gå upp o fixa mig lite snabbt klockan e fan 8:44 (stress). Puss, kram



//Marie Eliasson

1 kommentar:

  1. Hhahahahahhaa!! Det skulle man sett...hahhaha!!

    SvaraRadera