lördag 23 maj 2009

Bumbibjörnarna på väg till Funsåsfesivalen


Vid fyra tiden drog jag till Nicole o där var även Linnéa skoj skoj :D och vi skulle dra till flunsåsfestivalen så fort jag hade kommit men vi fick väntade säkert i 30min på Nicole för hon skulle sätta bomull i klackskorna som var för stora men det slutade med att hon tog dom andra skorna för att hon knapt kunde gå i klackskorna (klackskorna var ca 4-6 strl förstora).

Hihihihi Linnéa o jag skuttade till flunsås och sjöng bumbibjörnarna och när vi var framme var vi helt anfådda :P När vi kommer dit så hade det redan börjat och dom som var på scenen var riktigt dåliga och de andra banden som var efter var lika dåliga dom med.

Hahahaha när vi skulle dra hahahahah... Vad fan gör du här jävla fitta? She tryed to hit but it bekome to a miss. ahahahahah bara vi tre som fattar :D

Men nu är jag iallafall hemma ifrån flunsåsfesivalen och det var verkligen den sämsta festivalen jag någonsin har varit på -.- men som tur var jag där med nicole och linnéa :D:D så lite skoj var det iaf hahah :D:D



//Marie Eliasson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar