torsdag 21 maj 2009

dirty dancing

Har presis kollat på dirty dancing2, den var ganska långtråkig men men. Har jätte tråkigt för att det finns inget roligt på tv och jag är inte precis trött. Idag så har jag varit på backaplan o handlat morsdagpresent och det fick bli en sån där tråkig men fin bok som har en massa dikter om hur bra mammor är mm som jag vet att mamma kommer att gilla ;) . Sen efter det så har jag bara tagit det lungt ute på altanen för att det kanns som att jag håller på att bli sjuk :(....

Chattade nyss med annie och hon påminde mig om att jag måste skriva ett brev till våran lärare om hur våra 2veckor på praoen har varit på eng. Orkar verlkigen inte göra det men får göra det imon så att jag slipper tänka på det mera sen.

för er som har tråkigt kan ju gå in på http://www.iddin.com/ hittade den hemsidan på någons blogg.. det är en sida där man kan chatta med fålk från hela världen man kan få välja viket land man vill att personen man ska chatta med ska komma ifrån och mer än så vet jag inte...



men nu ska jag ta o sov så ha de gött


//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar