måndag 18 maj 2009

Dagis

Ushh nu var helgenn över:( hela förra veckan var man på prao (affären Time) och första dagen fick man ledigt för det fans inget jag o Emma behövde göra där så vi drog hem igen och alla dom andra dagarna var vi bara där i ca 2timmar och sen fick vi gå, var faktiskt rätt skönt att inte behöva vara där så länge.

Och nu denna veckan ska vi praoa på dagis och börjar kl 8 - 15. Imorse fick man dra sig upp ur sängen, är inte precis morgonpigg som vissa andra... När man kommer dit så är det väldigt lungt och jag hoppades att det skulle vara så hela dagen men efter ca 1timme så ungarna på hyper humör.


Sen var klockan äntligen tre och man fick gå hem. När jag kom hem var det första jag gjorde att slänga mig i min säng och så sov jag i ca2timar och nu kan man inte sova (02:00).


Mjoo imon blir det ännu en dag på dagiset och jag ser inte fram imot det, men som tur e det så är vi lediga på fredag o torsdag så man slipper ialafall vara där i en hel vecka :D


Men nu e det dag för mig att sova, pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar