fredag 19 juni 2009

Gladmidsommar allt folk :D♥

Hej bloggen..
Idag så är det ju midsommar och det regnade precis som jag sa :( kan inte komma ihåg någon gång det inte har regnat på midsommar :O
idag så har det inte hänt så mycket hade planerat en massa men de blev inte av:/

Just nu såhåller jag på att fixa lite bilder till annis blogg och hon gillar dom :)

Imon så är det lördag och jag vet inte vad jag ska göra.. har ju gäster här så mamma vill ju hälst att jag ska vara hemma och umgås med dom och detta har nu pågott i 3dagar och jag orkar inte göra det länger... annars så har sommarlovet varit hel underbart än så läge och det ska den vara ända till den 25augusti. Eller nu ljög jag om att allt har varit perfeckt för att mammas farbror har ju dött och sen två dagar senare dog hanns dotters man. Juni är en månad man nu är rädd för efter som att minst fem stycken från mammas familj har dött i juni fast olika år... De som jag vet om som har dött är ju då mammas pappa, syster, systerson farbror och farbros dotters man..

Men nu orkar jag inte skriva mer så puss på er och ha det gött♥


//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar