onsdag 17 juni 2009

solen är på väg upp

Hallu kan ju säga att jag är super duper trött men kan inte sova :S
Så jag sitter här och drågar musik från de bästa banden (Dead By April, Linki Park, Bullet For My Valentine) ;DOch så chattar man ju också med David Engen och han skickar en massa låtar:D tack tack.. men tre av de låtarna han har skickat var ju fjantig musik enligt mig hahah dog av skratt när jag lyssnade på dom... sorry David but it's time too let you know the truth ;D Men ska försöaka sova nu för klockan är ju 3:50 Men NEEEEJ nu blev jag hungrig med men jag orkar verkligen inte gå upp ur sängen sen upför en massa trappsteg och öppna kylen ta något gått att äta, stänga kylen, gå ner för dom dära trappstegen, sätta mig i sängen och äta, sen stoppa om mig... vist låter det jobbigt att göra allt det dära så jag skippar hungerproblemet o försker bara att somna??..


god natt ♥


//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar