torsdag 18 juni 2009

Msn spel = FARLIGT



Nu sitter jag här igen och klockan aa den är mycket eller rättarsagt ganska lite (2:57)Igår så kom man ju inte i säng förens kl 6 för att man satt o spela tråkiga Msn spel (om man har börjat spela så kan man inte sluta) med David. Hmm vad ska men mer säga, juste igår så var man ju snäll som tog mammas kompis dotter till simhallen för att lära henne att simma. Lovar detta var inte roligt, trodde inte det skulle vara så svårt att lära någon simma. Efter någon timme gav jag upp och lät henne försöka lära sig själv och det gav ju så klart resultat efter 4 långa timmar. Nu måste jag gå och sova annars kommer jag till att sova bort hela midsommar, Juste ja kan ju passa på att säga att det ska regna idag det är ju midsommar och som vanligt så brukar det ju regna denna dagen. Belv inte dett dugg förvånad när jag fick veta det, det är ju nu typ som en tradition att det ska regna varje midsommar.. Men puss på er ♥

//Marie Eliasson

1 kommentar: