torsdag 25 juni 2009

Prylbög med prylfeber

Japp då var man en prylbög med prylfeber ;)
Har äntligen köpt min efterlängtade systemkamera :D tänkte köpa en Nikon d60 men dom kan man knappt få tag i men så hittade jag en bättre som de hade sänkt från 6tusen till 4tusen och så var det den sista så jag köpte den :D:D

Och pappa gick ju o köpte en tv på 60tum bara sådär i onsdags efter som att Gabbe hade köpt en tv på 52tum i måndags och bara därför ville pappa bara retas lite eller något sånt så han gick ju o köpte en han med fast 8tum större, detta har nu hållt på ett tag... Dom tävlar om vem som har den bästa mobilen, datorn, tvn, bilen och typ alla andra teknikprylar med, snart kommer vi ha en bionere i källaren eller något sånt :O men det skulle ju inte gör mig något :D desto större desto bättre ;)


Mina Älsklingar♥







See yah


//Marie Eliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar